luni, 17 martie 2008

Istoria unei milisecunde



In vara anului 2005 m-am hotarit sa realizez aceasta imagine; asa ca am inchiriat un avion si rezultatul il puteti privi. Tot in 2005 am contactat revista Photo magazine Romania si le-am trimis imaginea spre publicare. Acest lucru a fost posibil doar in 2006 catre final.

Multumesc pe aceasta cale domnului Harris Wallmen pentru faptul ca a avut curajul sa imi publice integral si necenzurat in revista textul pe care l-am trimis si imaginea realizata. Mentionez acest fapt, pentru ca am fost surprins sa vad ca pe site-ul oficial al revistei postarea articolului a fost cenzurata; ultimul paragraf din text unde era mentionat numele lui Gregorian Bivolaru a disparut.

Nu am mai intrebat nimic niciodata pentru ca sunt perfect constient de cenzura care se aplica cu succes in Romania, nu am intrebat nimic pentru ca stiu ce am patit din 2004 si pina in prezent; pentru ca stiu ca sunt monitorizat din 1993, pentru ca din 2002 am fost anuntat ca telefonul imi este ascultat 

Iata textul necenzurat : 

Această imagine reprezintă o spirală yang realizată de practicanţii yoga din cadrul şcolii promovate de asociaţia MISA, în cadrul Simpozionului Internaţional de Yoga Costineşti 2005. Spirala este alcătuită din mai multe spire. Fiecare spiră este  alcătuită din perechi bărbat-femeie aşezate în ordinea zodiilor, începând cu: bărbat  Berbec - femeie Berbec, bărbat Taur - femeie Taur,...până la bărbat Peşti - femeie Peşti. 

Trebuie să remarcăm că această dispunere în formă de spirală o regăsim în mod arhetipal în univers: galaxiile, lanţul ADN, cochilia de melc sunt doar câteva exemple în această direcţie. Trebuie să mai remarcăm energia de formă ce există prin această dispunere ordonată şi, în acelaşi timp echilibrul creat de reprezentarea polară yang-yin a fiecărei zodii, cât şi complexitatea sistemului, datorată numărului imens de persoane participante.

Folosind acest cadru, practicanţii yoga au realizat un procedeu special de meditaţie prin care au urmarit fuziunea prin rezonanţă cu focarul energetic benefic specific momentului astrologic deosebit din data de 27 august 2005 şi anume hiatusul anual.

Acest procedeu a fost realizat pentru prima data în ţară şi în lume de către practicanţii yoga din România coordonaţi la acea dată de către dl. profesor yoga Gregorian Bivolaru.  In cadrul simpozionului de Yoga  Costinesti -2005, ei au reluat acest procedeu simplu şi eficient. Faptul că în această spirală sunt reprezentate în mod ordonat toate zodiile pune participanţii în legatura (prin rezonanţă) cu arhetipul omului cosmic  şi generează în fiinţele lor o gama variată de stări benefice conexe cu acest arhetip. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fotografia e absolut remarcabila si cred ca ar fi meritat sa intre intr-un top al celor mai bune fotografii mondiale ale anului 2005.

Anonim spunea...

Personal eu astept si alte fotografii ! Costica, daca intri pe blogul lui Piere Crie ai sa vezi ce frumoase galerii se pot face chiar pe blog cu un program PictoBrowser!
http://photographic-resonances.blogspot.com/
Stiu ca ai foarte multe fotografii remarcabile! Ti-as sugera sa faci un nou Domeniu Art-Galery pentru ca fotografia ta este arta si sa le postezi in pictoriale! Uite Pictorialul lui Crie despre Tibet e remarcabil si de impact chiar si pe un Blog! O imagine valoreaza cat o mie de cuvinte ! Si tu stii cel mai bine asta!
http://photographic-resonances.blogspot.com/2008/02/plerinages-tibtains.html