joi, 17 aprilie 2008

Continenta sexuala




Multi oameni se intreaba de ce este buna continenta sexuala?

 Inainte de a da un raspuns personal la aceasta intrebare va propun sa realizati mai intii o evaluare a societatii “ moderne” si “normale” in care traim. Sa cautam sa vedem care este gradul de fericire si implinire a cuplurilor, sa ne intrebam daca femeile au orgasm de fiecare data cand fac dragoste, daca sunt fericite, implinite, daca mai sunt femei frigide. Sa ne intrebam  onest ce isi doresc oamenii cu adevarat?

Observ ca multe fiinte umane fac o greseala majora si anume : ei cauta in exterior ceea ce exista deja in interiorul lor. Fericirea despre care se tot discuta nu exista in obiectele acumulate, nu exista in imaginea de sine construita de noi in mod artificial.

Fericirea este prezenta mereu in sufletul nostru. Ea exista si trebuie doar sa o lasam sa radieze in fiinta noastra.

Din pacate marea majoritate a oamenilor au uitat acest aspect si acum ei cred ca pot cumpara orice – inclusiv o clipa de fericire. Treptat, treptat totul s-a transformat intr-un produs; omul a devenit si el un produs, care din pacate poate fi cumparat deseori cu putini banuti. 

Iluzia este din ce in ce mai mare; oamenii din ce in ce mai nemultumiti si agresivi.

Ceea ce este cel mai trist este faptul ca atunci cind se ofera o solutie oamenii au tendinta de a refuza aceasta dintr-o imensa teama si lene. Prostia devine incomensurabila.

Multi oameni refuza sa accepte ca poti fi fericit intr-un mod simplu, doar schimband optica. Mai precis perspectiva din care privesti viata.

Ce am invatat ca yoghin?

 Ca yoghin am invatat sa caut mereu noul, sa reusesc sa am succes in ceea ce imi propun; am invatat sa iubesc; am invatat sa fac dragoste. Am invatat sa privesc fiinta umana dincolo de aparenta ei, sa apreciez omul.

O metoda foarte eficienta este continenta sexuala. Multi barbati nu inteleg ca intr-o relatie scopul nu este ejacularea.

Din perspectiva personala intr-un cuplu scopul este comuniunea dintre doua suflete. Aceasta comuniune se poate realiza doar prin iubire.

 Sexualitatea privita asa cum doreste aceasta societate este o greseala.

 Continenta sexuala te invata sa folosesti in mod benefic energia sexuala si cu ajutorul ei apoi sa-ti  dezvolti calitatile potentiale ce exista in fiinta ta.

Practicand continenta sexuala am reusit sa inteleg ca iubirea si daruirea sunt calitati ale sufletului ce trebuie lasate sa se manifeste clipa de clipa. Am reusit sa ma cunosc in mod diferit, sa ma observ in detalii ce pina acum imi erau necunoscute.

Am reusit de asemeni sa observ cum se exprima sufletul unei femei, si cate nuante extraordinar de frumoase si aducatoare de fericire se pot descoperi in sufletul iubitei.

Daca o minte perversa va incerca sa va spuna ca nu este adevarat, cautati singuri sa descoperiti aceste adevaruri. Este simplu de inteles si va intreb: Cate nuante reusiti sa observati in 3 sau 5 minute de sex obisnuit ( timp in care nici macar nu reusiti sa va exprimati dragostea fata de fiinta iubita – ea ramanand de cele mai multe ori frustrata) in comparatie cu cateva ore de placere intensa ( timp in care puteti avea nenumarate orgasme – timp in care veti reusi sa va dati seama de ceea ce sunteti cu adevarat dincolo de pasiune si instinct).


Niciun comentariu: