vineri, 4 aprilie 2008

Tinerete fara de batranete




In tabara de "Aprofundare a relatiei ghid spiritual - aspirant" doamna Florica Steva ne-a oferit cateva detalii legate de viata personala si evolutia sa spirituala; nu am reusit sa surprind cu exactitate absolut tot, dar redau cateva idei frumoase pe care le-am notat:


" Am realizat o meditatie in care am perceput ca nu exista nimic altceva decit un singur Tot care este Dumnezeu; nimic nu era in afara acelui Tot, absolut nimic nu era in afara acelui Tot.
Eu asa traiesc umilinta fata de Dumnezeu: ca o iubire extraordinara, o adorare a Lui o fericire extraordinara.
 De cum am venit la curs Grieg este cel care m-a invatat umilinta; atat Grieg cat si Dumnezeu au fost  extraordinar de buni cu mine si tot ce m-au invata ei m-au invatat cu multa delicatete si iubire. 
Eu nu am invatat nimic prin durere, prin probleme grele prin frica sau pedeapsa - numai prin iubire. In felul acesta s-au manifestat atat Dumnezeu cat si Grieg fata de mine.
Grieg m-a invatat starea de umilita in primul rand prin exemplul sau personal; niciodata nu a spus despre el: eu sunt mai grozav decat altii, eu pot sa fac mai mult decat altii, eu am puteri mai mari decat altii. El nu a vorbit despre el niciodata. Deci prin exemplul personal - m-a impresionat foarte mult felul lui de a fi."

Niciun comentariu: